Squadra di cuncepimentu

Squadra di cuncepimentu prufessiunale, sperimentata in u disignu di tappetini per più di 10 anni.Bonu à diversi stili, attraversu u disignu, u materiale, u disignu multifunzionale è creativo, i prucessi di produzzione, a qualità cumminata cù a praticità, per creà una varietà di stili, ancu disinni persunalizati sò dispunibili.
Avemu allargatu u nostru squadra di cuncepimentu è avà avemu un squadra di cuncepimentu prufessiunale dedicatu à u sviluppu di novi disinni di tappettu è tappettu per risponde à i bisogni di diversi clienti. è capacità, avemu aghjustatu un saccu di grande machini à scuntrà differente products.We pò sviluppà u nostru propriu disignu mudellu tappettu, unicu, rumanzu, amatu da i nostri customers.In l 'ùrtimi anni, avemu dinù investitu in grande machine à stampa, pudemu sviluppà a so propri mudelli, a nostra propria stampa, a nostra propria pruduzzione, one-stop per risponde à i bisogni di i clienti.Una squadra di cuncepimentu forte, hà assai di a so propria patente registration.As longu chì avete idee, pudemu fà prudutti per risponde à i vostri bisogni. idee à i nostri diseggiani per creà u vostru propiu disignu. Finu chì ci dete un sketch o un'idea, u nostru disegnatore disegnarà una stampa 3D per a cunferma, per pudè capisce cumplettamente se u pruduttu vale a pena apre u muffa, o pudete. truvà i ditagli mancanti di u pruduttu, in modu di mudificà ulteriormente, è infine cuncepisce u pruduttu chì site cuntentu.
Ogni annu, i nostri diseggiani vanu à diverse mostre per arricchisce u so disignu di u produttu, è ancu riferite à mostre di altri prudutti per truvà l'ispirazione chì pò esse cumminata cù i nostri prudutti. imitate, avemu statu imitatu, mai al di là. Avemu dinù micca a paura di esse imitatu, perchè avemu avutu megliu disinni a prossima volta.


Postu tempu: 13-09-21