Zhejiang Sanmen Viair Industry

ZHEJIANG SANMEN VIAIR INDUSTRY CO., LTD.hè stata fundata in l'aostu di u 1988. Semu specializati in a fabricazione di stuoie di vittura è avà diventate unu di i principalitappettu di vittura è tappettu di portai pruduttori in Cina.I nostri prudutti sò esportati in tuttu u mondu, è u mercatu principale sò USA, Europa, Canada.simu u fornitore di alcune marche famose, supermercati è rivenditori cum'è Wal-mart, COSTCO, HOMEDEPOT, ROSS, TARGET, AUTOZONE, DG, ALDI, LIDL, METRO, TESCO, Carrefour, Auchan, Michelin, Goodyear, Armor All, Dickies eccetera.Viair hà passatu a certificazione di sistema di qualità internaziunale ISO 9001, Cù u travagliu di e persone Viair, u nostru fatturatu di vendita hà righjuntu 32 milioni di dollari americani.

Avemu stabilitu a nostra propria squadra di gestione per cuntrullà a qualità à u megliu è integrà e risorse à u megliu state.Every ordine pò esse tracciatu à a surgente è destinazione di ogni batch di materie prime. Avemu creatu a nostra squadra di disignu, è in fondu ogni mese averemu i nostri stili di cuncepimentu propiu per l'invitati à sceglie. I novi stili di vergogna sò assai populari cù i clienti. Avemu da cuntinuà à ottimisà a nostra gestione è innuvà i nostri prudutti.

In l'ultimi anni, avemu investitu assai in u nostru equipamentu di tappeti, pruduciendu è cuncependu tappeti di stili differenti da noi stessi, in modu di aumentà e pussibulità di cuncepimentu di i prudutti.Intantu, pudemu ancu cuntrullà u costu per noi stessi, per chì i clienti ponu cumprà prudutti d'alta qualità è prezzu bassu quant'è pussibule.Avemu aghjustatu una grande macchina di stampa, perchè i nostri prudutti sò più abbundanti, l'ospiti anu più scelte.

Ogni annu, assistemu à parechje mostre domestiche, cum'è Fiera di Canton, DOMOTEX èAutomeccanica, è scuntrà cù i nostri vechji è novi clienti per negocià ordini è fighjà in u futuru.
I prudutti Viair, d'alta qualità, novidisignu.Viair populu, entusiasmu è prufessiunale.Tappetini di vittura è Tappetini di porte,Viair hè a vostra scelta prufessiunale.


Postu tempu: 13-09-21