5001 tappettu di bagagliu posteriore di vittura / tappettu di carica

Breve descrizione:

Codice di l'articulu:5001
Materiale:PVC
MOQ:800 set
Misurazione:118 x 82,5 cm


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Codice di l'articulu: 5001
Materiale: PVC
MOQ: 800 set
Misurazione: 118 x 82,5 cm
Feature: Resistente à a polvera
Nome di u produttu: Tapis de coffre/Tapis de chargement/Tapis de chargement/Tapis de plancher de coffre/Tapis de sol cargo
Culore: Neru, grisgiu, Tan
OEM: Disponibile

● Trim And Customize - Aduprate forbici per tagliate secondu u vostru mudellu di vittura è mette in vittura.Per piacè misurate prima di cumprà.A dimensione di u nostru tappettu di vittura hè 47 "* 31,5".
U tappettu di u pianu di carica hè cumplettamente persunalizabile.I tappetini anu bordi trimable;pudete facilmente taglià per fà adatta à u vostru veiculu.U tappettu di l'auto di u pianu di carica pò adattà à a maiò parte di i camioni pesanti, furgoni è SUV.
● Prutezzione All-Weather - U tappettu di carica di u troncu pò cullà l'acqua, a neve, a terra è i detriti è impediscenu di entre in u vostru pianu originale.
● Disegnu antiscivolo in u fondu - Un supportu pesante di punta fissa u tappettu in u locu è ùn si move micca in casu.Pò assorbe a polvera, a terra è i detriti à a maiò parte.U tappettu di u pianu di carica hè impermeabile è resistente à e macchie.
● Alta Durabilità - I tappetini di u carru sò fatti di PVC d'alta qualità è anu un grossu extra per assicurà a durabilità è a vita di serviziu.Puderà prutege u vostru pianu di a vittura per un bellu pezzu è furnisce una prutezzione per tutte e stagioni. I dorsi è i nibs di u tappettu di carica hè cuncepitu cù cura per u massimu di fangu di polvera di terra è di detriti.
● Facile da Pulisce è Mantene - Facilmente sguassate è pulizziate ogni terra è spills nantu à u tappettu.Basta lavà cù l'acqua è lasciate seccu naturali.
● SENZA ODORE - U tappettu di pavimentu di carica pesante hè 100% inodore, senza più odore di gomma chì causa mal di testa.U tappettu di carica pesante ùn hà ancu odori eccessivi di benzina, garantitu sicuru è micca tossicu per tutta a famiglia.
● Pacchettu: Imballatu in rotulu cù una carta di culore è sminuitu cù un saccu shrink.O pudete sceglie di utilizà una casella di culore.Di sicuru, pò imballà cù una scatula di visualizazione cù 20-30pcs una scatula di visualizazione.Inoltre, certi clienti sceglienu di avè un appenditore per questu, hè megliu per i clienti avè un toccu di u tappettu di carica è sentenu a qualità.


  • Previous:
  • Next: