130ª fiera di Canton

A Fiera di Canton per a prima volta in trè nuvola consecutivi tenuta dopu à a ripresa di offline tenuta, a prima volta per prumove u ciculu doppiu domesticu è internaziunale cum'è u tema, a prima integrazione in linea è offline tenuta per a prima volta, a prima volta per mantene. u Forum Naziunale di Cummerciu Internaziunale di Pearl River.
A 130a Fiera di Canton si terrà in linea è offline simultaneamente per cinque ghjorni, cù 51 spazii di mostra per 16 categurie di prudutti. À mezu à elli, l'area di mostra offline hè di circa 400.000 metri quadrati, cù l'imprese di marca cum'è i principali espositori, cuncintrati in a creazione di marca. mostra di qualità, prumove u ciclu doppiu domesticu è internaziunale; L'esposizione in linea mantene e 60 000 cabine originali è cuntinueghja à furnisce una cuuperazione cummerciale in linea è una piattaforma di scambiu per 26 000 imprese è cumpratori mundiali. A Fiera di Canton, chì hè in u so 130u annu, serà ospitu a ceremonia d'apertura è u primu Forum di Cummerciu Internaziunale di Pearl River. Attualmente, sottu a dirigenza unificata di u Cumitatu d'Organizazione di a Fiera di Canton, l'urganizazione di a fiera, a cunferenza è u foru di a fiera, a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, a guaranzia di serviziu, u travagliu di nutizie è publicità avanza. liscia.
Assisteremu à sta fiera di Canton, è averemu 2 cabine diffirenti per tappettu di vittura è tappettu di porta cum'è di solitu.U nostru tappettu di vittura hà sempre 4 cabine è u numeru di a cabina hè 8.2U17-18, V01-02, è a nostra tappezza di a porta hà 2 cabine è u numeru di a cabina hè 16.4B28-29.Seremu sempre quì aspittendu a vostra venuta.
Cum'è avà tutti l'ordini venenu à a pruduzzione in Cina, pruveremu u nostru megliu per ottene a chance è fà chì a nostra qualità si distingue.È perchè avà tuttu u prezzu di a materia prima continua à cresce, avemu da sviluppà è mustrà qualchi articuli ecunumia per mantene u mercatu.Di sicuru, sta volta vi mustraremu alcuni novi articuli è disinni chì vi ponu seguità.Venite piena di speranza, tornate piena di speranza.

 


Postu tempu: 28-09-21